קצת על טכניקת הרויאל ג'מס

טכניקת הרויאל ג'מס היא שיטה שמלווה אותי כבר שנים, ושאני מלמדת כבר שנים. זוהי שיטה מתוקשרת של עבודה או חניכה עם אבני חן וקריסטלים כאנרגיות שמגיעות ממישור מאד גבוה ופועלת כדי לעזור לנו לפתח ביתר קלות את הוורטקס, אשר מאפשר לנו לחיות בצורה מלאה יותר כישויות של ממד 5.

טכניקת הרויאל ג'מס היא שיטה שמלווה אותי כבר שנים, ושאני מלמדת כבר שנים.

זוהי שיטה מתוקשרת של עבודה או חניכה עם אבני חן וקריסטלים כאנרגיות שמגיעות ממישור מאד גבוה ופועלת כדי לעזור לנו לפתח ביתר קלות את הוורטקס, אשר מאפשר לנו לחיות בצורה מלאה יותר כישויות של ממד 5.

העבודה נעשית עם המהות של האבן או הקריסטל כפי שהיא קיימת בממד החמישי והחיבור מושך אותנו לעבוד עם אנרגיות וצבעי הקריסטל באותו ממד. כלומר, החיבור הזה מאפשר לנו להגיע למקומות הכי תקועים שלנו ולמקומות בהם יש קארמה כבדה ודפוסים הכי כבדים ולטפל בנו.

בטכניקת הרויאל ג'מס ניתן להשתמש גם כטכניקה של היליניג כי היא בנויה כטכניקה ששולחת אנרגיות מרחוק לצורך טיפול ופתיחה הן של נושאים ארציים והן של נושאים רוחניים כשהרויאל ג'מס מחוברים למישורים של ידע מדהים מהבחינה הקוסמית.

מדובר במסע ארוך וטרנספורמטיבי, ששווה לעבור גם אם לעיתים עולה בו קושי. ההתקדמות הרוחנית היא מהירה ומופלאה ומי שמעוניין לעבור קפיצה רוחנית – זו היא טכניקה מושלמת.

בשנה האחרונה, או יותר נכון, בחצי שנה האחרונה, ג'ויס החלה להשתמש בטכניקת הרויאל ג'מס לצורך טיפול עצמי יותר או מסטריות עצמית.

ישנם שלושה מעגלים או סדרות של לימוד:

המעגל הפנימי עוסק בשאלה "מי אני?"

הוא עוסק בסוגיות הקשורות  לידע שחסר לנו כדי להבין או להרגיש טוב יותר מי אנחנו, או לחילופין להתחבר טוב יותר למי שאנחנו.

המעגל המרכזי בא לענות על השאלה: "מה אני עושה כאן?"

הוא מכריח אותנו לשאול מה אנו עושים כאן, או אילו איכויות חסרות לנו על מנת להתחבר או לעשות טוב יותר את מה שאנו עושים בעולם.

המעגל השלישי, החיצוני – כבר נותן לנו כלים "איך אני עושה את זה?"

הוא מתקשר יותר לאינטליגנציה הרגשית, לרגישות, ליכולת התמודדות, ונותן לנו את הכלים  והפרספקטיבות שיאפשרו לנו להשלים או לפתח את האופן שאנו פועלים בעולם.

שלושת המעגלים יוצרים ביחד מבנה שלם כמו של קוביית מטטרון או עץ הצ'אקרות של אדם שנוכח בעולם, יודע מי הוא, מה הוא עושה כאן ויש לו את הכלים איך לעשות את זה.

שיטת הסלף מאסטריות של הרויאל ג'מס, מיועדת לעגן אותנו יותר בעולם באופן בו יש לנו עץ שלם וקוביית מטטרון שעוטפת אותנו,  ואני כביכול שלמים יותר וכל גם יש לנו יותר כלים להתמודד בעולם.

אני בעצמי נמצאת כעת בעיצומו של לימוד המעגל החיצוני ובעצם כבר מלמדת את שני המעגלים הראשונים.

ניתן ללמוד את שלושת המעגלים בלי קשר אחד לשני, או אם מעוניינים ללמוד את השיטה השלמה צריך ללמוד את שלושתם בצורה מסודרת.

מה שאנחנו בעצם עושים בלימוד הוא לחפש את מה שחסר לנו כדי להיות שלמים במבנה המלא מהנשמה לגוף. (בדיוק כמו בתמונה המצורפת).

אפשר לראות בקלות כיצד הפאזל הרוחני (האדם בתוך המעגלים) הוא העצמי הרוחני המושלם שלנו, עוזר לנו לדעת מי אנחנו (רמת הנשמה לרוח, ללב, לנפש, לגוף) על ידי מציאת החלקים החסרים שלנו (בעזרת הרטט של אבני חן מלכותיות שתומכות במעגל המסוים הזה). והאיש ש"מגלגל" את המעגל בעצם מרכיב את החלק החסר העצום של האני הרוחני שלנו אשר מיושר ומשולב עם החיים בעולם. הרויאל ג'מס הוא הכלי המרכזי שיכול לגרם לזה לקרות.

דילוג לתוכן