השתנות מאירה

ריפוי כתהליך קסום

"את חייבת לעזור לי" אמרה לי נעמה בקול סדוק. "אני חייבת שתשימי לזה סוף". נעמה היא מטופלת ותיקה שלי. היא הגיעה אליי לפני כמה שנים לטיפול בחרדות. עברתי איתה תהליך של שחרור חסימות אנרגטיות ואיזון שדה ההילה ולאט לאט הצלחנו להגיע ביחד לתפקוד רגוע ומאוזן אצלה.

לכן התפלאתי שהיא פתאום מבקשת פתרון של "זבנג וגמרנו".

נעמה, כך נודע לי במהלך הטיפול, מנהלת מזה 3 שנים רומן עם גבר נשוי. היא יודעת שהמצב הזה הרסני עבורה ועדיין, מסרבת לשחרר. הבוקר היא הגיעה לקליניקה שלי וביקשה שאשכנע את הגבר לעזוב סוף סוף את הבית. "תפעילי את הקסמים שלך" היא ביקשה.

לרבים יש אשליה לפיה טיפול רוחני הוא סוג של קסם.

אבל הוא לא.

רבים חושבים שרוב הצרות שלהם נובעות מחיים קודמים ואם אעבור איתם שחזורי גלגולים – הם יהיו משוחררים ומאוזנים.

אבל זו טעות מן היסוד!  העבודה שאני עושה עם המטופלים שלי היא תהליך מתמשך שבמסגרתו קיימת הכלה של הקשיים ושל מבנה האישיות. עם הזמן, אני מביאה את המטופלים לבשלות ולהבנה של מהם הצרכים שלהם ומה התוצאות הנכונות עבורם.

בהחלט אפשר לברוא מציאות ואני עושה את זה, אבל הבסיס הוא עליית התדר וכדי להעלות תדר צריך לחשוף ולשחרר את כל החלקים בנו שמחבלים בנו ומעגנים אותנו לסוג מסוים של מציאות ירודה.

במקום "להפעיל את קסמיי" הצעתי לנעמה חבילת טישיו והתחלתי בטיפול שהיא באמת היתה זקוקה לו. היא הבינה שהעבודה האמיתית היא לא בשכנוע הגבר לעזוב את ביתו, אלא בעבודה עצמית שלה –  ע"י שחרור של הרטטים המזיקים במערכת היחסים הזו, שחרור רגשות ושינוי האנרגיה שבגופה.

הבנייה של השדה האנרגטי וגופי ההילה מובילה את נעמה להדהד אחרת לגמרי עם המציאות והעוגנים שיצרה למצבים מכאיבים הולכים ומשתחררים, הזדמנויות חדשות נמשכות וגם הפרידה הכואבת מהרומן מתאפשרת בהדרגה.

הריפוי העצמי הוא תהליך – הוא לא מגע של קסם, הקסם שבו טמון באופן שבו העבודה עם עצמנו משנה לחלוטין את כל הסביבה הרגשית והחשיבתית שבה אנו חיים, הדהוד שיוצר מציאות חדשה ומדהימה, ההדהוד שלנו מורכב מכל הפצעים, המחשבות, הזיכרונות והקיבעונות והשינוי שלו הוא מסע של שנים, מסע של גדילה ומפגש עם הנשמה וההוויה שתמיד ידענו שאנחנו יכולים להיות.

התהליך הזה, שמורכב מטיפולים לאורך תקופה ו/או משילוב של טיפולים ולימודים הוא בסופו של דבר מתנה – עבור עצמכם.ן ועבור הנפש שלכם.ן וההשקעה הכלכלית והרגשית הכי טובה שתעשו עבור עצמכם.ן

רוצים.ות לשמוע עוד? כיתבו לי בתגובות ואשמח לתת מענה.

דילוג לתוכן